Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR to rozwiązanie dzięki któremu możesz korzystać ze spersonalizowanej pomocy technicznej doświadczonych, certyfikowanych inżynierów wsparcia - bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wybierając jeden z poziomów kontraktów: STANDARDOWY, PRIORYTETOWY lub INDYWIDUALNY, podnosisz bezpieczeństwo swojej inwestycji, zwiększasz komfort użytkowania i rozwoju systemów Wonderware w Twojej firmie.
W dobie wszechobecnego dostępu do informacji, zagadnienie zabezpieczania systemów oprogramowania przemysłowego nabiera na znaczeniu. Z biegiem czasu i za potrzebą dostępu do informacji z systemów SCADA czy Historiana, sieci zarządzające produkcją są coraz bardziej otwierane na sieć biurową oraz korporacyjną. Korzyści z tego są znaczące, ponieważ użytkownicy uzyskują bezpośredni dostęp do potrzebnych informacji w celu podejmowania świadomych decyzji, jednak zwiększa to także ilość potencjalnych zagrożeń. Aby zainfekowany komputer nie stał się zagrożeniem, zarówno systemy przemysłowe, jak i systemy operacyjne, na których działa oprogramowanie przemysłowe, muszą być zabezpieczone.
Najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest Kontrakt Pomocy Technicznej. Priorytetowe oraz indywidualne wsparcie zapewnia aktualne wersje oprogramowania, dzięki czemu korzystamy z aktualnej ochrony całej organizacji. Dodatkowo, kontraty te gwarantują dostęp do indywidualnych poprawek - hotfix'ów, pełny dostęp do zasobów Dokumentacji Technicznej ASTOR oraz wsparcia specjalistów firmy ASTOR i AVEVA (dawniej Wonderware). Wszystkie te możliwości pozwalają nadążyć za zmianami w systemach operacyjnych, a także zapewniają wzrost bezpieczeństwa danych i systemów oprogramowania przemysłowego.
Uzyskaj wsparcie w ramach Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR
Spersonalizowane wsparcie techniczne jest bezpłatne dla wszystkich posiadaczy aktualnego Kontraktu Pomocy Technicznej. Oferujemy trzy poziomy wsparcia – STANDARDOWY, PRIORYTETOWY oraz INDYWIDUALNY na trzy okresy współpracy – ROK, DWA lub TRZY LATA. Otwarcie podchodzimy do potrzeb każdego klienta, dlatego zakres oraz warunki Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR można także ustalić indywidualnie.
* według indywidualnych ustaleń
System monitoringu mediów w firmie Lisner podjęliśmy się zaprojektować i zrealizować we własnym zakresie. Wybraliśmy rozwiązanie oferujące w dłuższej perspektywie czasu także sterowanie procesami - Platformę Systemową Wonderware i Historian. Aby zapewnić stałe wsparcie techniczne w zakresie projektu, zdecydowaliśmy się na Priorytetowy Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR.
W trakcie trwania Kontraktu wszystkie aktualizacje Wonderware otrzymujemy bezpłatnie, mamy w pakiecie wsparcie telefoniczne i wizyty na obiekcie w razie awarii i dzięki temu zapewniamy stabilność działania naszego systemu. Te korzyści powodują, że wkrótce kontrakt przedłużymy o kolejny rok.
Tomasz Grządzielski, Główny Elektryk, Lisner Sp. z o. o.
Zostaw wiadomość lub zadaj pytanie – odpowiemy niezwłocznie.
Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h